Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 119 inlĂ€gg ]  GĂ„ till sida FöregĂ„ende  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
  UtskriftsvĂ€nlig version

Re: Vad har jag gjort i dag dÄ
Författare Meddelande
InlĂ€ggPostat: tis maj 04, 2010 13:44 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 278
Åh en Ă€ggtoddy som min Farmor kallade det. Har inte fĂ„tt en sĂ„dan sedan hon gick bort. Det var riktigt gott vill jag minnas [set2/aim2/aim2/y16.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: ons maj 05, 2010 17:21 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 46
SÄnt brukade morfar göra till oss nÀr vi var smÄ. Ett Àgg per unge, ordentligt vispat med socker, sen var man mÀtt.. [set2/aim2/aim2/y2.gif]

För tillfĂ€llet Ă€r jag en orolig sjĂ€l. Eller egentligen Ă€r jag inte sĂ„ vĂ€rst orolig , för pĂ„ nĂ„t vis ordnar det sig men har en del att fundera pĂ„. Blir klar med mina fem Ă„rs studier om en mĂ„nad och behöver ett jobb. Är anmĂ€ld till en sommarkurs om det skulle vara sĂ„ att jag inte fĂ„r nĂ„t jobb till sommaren, i sĂ„ fall blir jag umebo igen. Ska bli roligt! Men börjar Ă€ndĂ„ kĂ€nna att det hade varit skönt med jobb, lĂ€genhet, bil och lugn och ro...

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: sön maj 09, 2010 11:28 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 46
Oj! Nybadad pudel med pudelfnatt. I mitt lilla studentrum pÄ 20 kvm... Han Àr överallt, pÄ samma gÄng! [smilisar/animals11.gif] [set2/aim2/aim2/y2.gif] [smilisar/animals11.gif] [set2/aim2/aim2/y2.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: mĂ„n maj 10, 2010 15:57 
AnvÀndarvisningsbild

Tista; hoppas att allt löser sig till det bÀsta med jobb osv. Och nÀr en pudel fnattar ja dÄ Àr det svÄrt att hÄlla sig för garv [set2/aim2/aim2/y2.gif]

I dag har det inte hÀnt sÄ mycket Àn dÄ det Àr jobbdag. Vi har dock passat pÄ att trÀna lite pÄ em-rasten. Fotposition, ingÄngar, fotgÄende, inkallningar av varierande svÄrighetsgrad beroende pÄ vilken av jyckarna jag hade vid min sida.

Och i dag firar vi Zweeties 1-Ärsdag [smilisar/infomilies41.gif] . Det ska bli extra gott godis i kvÀll, kanske man skulle ta och göra en leverpastejbakelse med korv och baconost som fyllning? Det borde uppskattas.

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: mĂ„n maj 10, 2010 17:52 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 385
GRATTIS Zweetie pÄ 1-Ärs dagen. [smilisar/love51.gif]
Vad tiden gÄr fort.

Idag har det inte blivit sÄ mycket gjort mer Àn skogsprommis med vovvarna. Skulle ha varit pÄ en förelÀsning i kvÀll, men Äkte pÄ migrÀn sÄ allt fick stÀllas in. [set2/aim2/aim2/y7.gif]

TÀnkte ocksÄ börja pÄ med trÀning av hundar. Lydnad Àr ju en fÀrskvara och dom tycker att det Àr sÄÄ kul att trÀna. [smilisar/agreement5.gif]
[smilisar/animals11.gif] [smilisar/animals11.gif] [smilisar/animals11.gif]

http://www.nogg.se/pudelgalningarna

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: fre feb 18, 2011 0:26 
AnvÀndarvisningsbild

Nu Àr det evigheter sedan jag var hÀr inne [set2/aim2/aim2/y11.gif]

I dag har hundarna och jag vinkat hejdÄ till husse som farit pÄ lÄng-weekend till fjÀllen. SÄ vi har ytterligare 3 dagar solokvist att göra precis vad vi vill [set2/aim2/aim2/y2.gif]

Ni vet nÀr katten Àr borta dansar rÄttorna... eller rÀttare sagt dÄ dansar matte och pudlisarna [set2/aim2/aim2/y15.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: lör mar 05, 2011 15:29 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 385
Ganska insomnad "Runt lÀgerelden".

Vi njuter av solen, vĂ€rmen, takdroppet och framförallt VÅREN...
[smilisar/foodanddrink0.gif] [smilisar/celebrate13.gif] [smilisar/agreement5.gif]

http://www.nogg.se/pudelgalningarna

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: ons mar 09, 2011 17:24 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 727
i vÄran rabatt blommar, snödroppar, vÄrgÀck, skilla, och julrosor Àr inte sÀker pÄ att det Àr rÀtt namn, I dag sÄ har vi gÄtt extre lÄng promenad i skogen Ä jag la mig ner nÄgra min i snön Ä njöt av att titta up i trÀdkronorna, mÀrkligt vad hundarna blir oroliga nÀr man lÀgger sig ner pÄ fel stÀlle Peggy hoppade upp Ä satte sig pÄ magen Ä pep medans Nanook försökte slicka mig i ansiktet hela tiden.
men Ànnu Är det en bit tills vÄren kommer, det börja mulna till igen.

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: ons mar 09, 2011 21:39 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 199
Vad har vi gjort idag dÄ? Jo, jag gjorde Hubert till vÀrldens lyckligaste genom att slÀppa honom lös [set2/aim2/aim2/y2.gif]
Det Àr idag precis en vecka sen han blev kastrerad sÄ han har fÄtt gÄtt i koppel en hel vecka. SÄ jÀklar vad han har sprungit, vilken energi han sparat pÄ sig!
Men man har nog en del nÀr man gÄr frÄn att fÄ springa lös varje dag till att inte vara lös alls :P
Men nu mÄr han iaf bra :D

Med Elvis och lilla Hubert

Profil Skicka e-post  

Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:  Sortera efter  
Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 119 inlĂ€gg ]  GĂ„ till sida FöregĂ„ende  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Vilka Àr online

AnvÀndare som besöker denna kategori: Inga registrerade anvÀndare och 2 gÀster

Du kan inte skapa nya trÄdar i denna kategori
Du kan inte svara pÄ trÄdar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Site logo © 2008 drew@vilden.se
phpBB3 skins by © gokin, Pozycjonowanie stron pozycjonowanie strony