Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 119 inlĂ€gg ]  GĂ„ till sida FöregĂ„ende  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  NĂ€sta
  UtskriftsvĂ€nlig version

Re: Vad har jag gjort i dag dÄ
Författare Meddelande
InlĂ€ggPostat: mĂ„n mar 29, 2010 10:03 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 278
SÄ fÀstingarna har kommt fram hos er [set2/aim2/aim2/y7.gif] Börjar fundera pÄ om de snart Àr framme hÀr i Stockholm ocksÄ. SnötÀcket har ju legat som en skyddande filt över dem trots den starka kylan vi haft i vinter.

SÄ nÀsta gÄng Puzzel badar blir det Frontline pÄ. Zweetie ska ocksÄ fÄ det , men hon badas ju oftare Àn Puzzel sÄ hennes skydd blir ju sÀmre [set2/aim2/aim2/y12.gif] Usch! Och eftersom Puzzel fick erlichias förra Äret Àr jag om möjligt mer bekymmrad över de dÀr Àckliga krypen.

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: ons apr 07, 2010 18:29 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 46
Fy vad det Ă€r tomt och trĂ„kigt utan en pudel i huset! Ska Ă„ka till Övik imorgon och Mandus kan inte följa med, sĂ„ nu Ă€r han hemma hos mattemor och mattefar.. Det Ă€r lustigt hur fĂ€st man blir vid dem och sĂ„ otroligt vanebildande det Ă€r att ha dem runt omkring sig. KĂ€nns sĂ„ konstigt att komma hem utan att en stollig pudel möter en i dörren. SĂ„ nu fĂ„r jag försöka klara mig utan honom till nĂ€sta lördag.. Kan knappt vĂ€nta.. [smilisar/infomilies41.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: tor apr 08, 2010 9:28 
AnvÀndarvisningsbild

HÄller med dig Tista, man Àr sÄ van att ha dem kring fötterna och benen sÄ nÀr de inte Àr med pÄ jobbet av ngn anledning sitter jag och vÀnder mig om titt som tÀtt och undrar var de Àr [set2/aim2/aim2/y2.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: sön apr 18, 2010 20:31 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 46
Mmmm.. Hemma igen hos min pudelplutt! [set2/aim2/aim2/y16.gif] Hade tur som fick tag pÄ en tÄgbiljett hem, annars hade jag nog suttit kvar i UmeÄ fortfarande.. Flyget var bara att glömma.

Nu ska jag Àta sÀsongens första, pinfÀrska sparris. De första brukar inte vara sÄ goda, men det Àr kÀnslan som rÀknas. [smilisar/foodanddrink0.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: tor apr 22, 2010 14:52 
AnvÀndarvisningsbild

FÀrsk sparris som Àr sÄ gott! En gÄng i min svunna ungdom odlade jag egen sparris. Var sÄ himla roligt nÀr de första knopparna började visa sig och man visste att nu var det dags att skörda egna primörer.

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: lör apr 24, 2010 19:00 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 385
Idag har jag och döttrarna varit upp till campingen pÄ VÀddö och haft vÄrstÀdning.
Inte sÄ lÀtt nÀr det fortfarande ligger snö kvar och det Àr sÄ vattensjukt. Men nu Àr det snyggt runt min vagn och det Àr vÀl det viktigaste. [set2/aim2/aim2/y6.gif]
Otto fick vara med och det var sÄÄ lÀskigt, tÀnk om matte försvinner.
Solen sken och det var kallt, men det stramar i ansiktet sÄ solen tog verkligen.
Nu Àr vi ett steg nÀrmare sommaren... [smilisar/celebrate13.gif]

http://www.nogg.se/pudelgalningarna

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: ons apr 28, 2010 15:50 
AnvÀndarvisningsbild

Kom in för en stund sedan efter att ha varit ute och trÀnat med apporten med hundarna. DÄ insÄg jag vÄdan av att leka "leta godiset i snön" pÄ samma stÀlle man senare kommer att trÀna nÀr snön har försvunnit [set2/aim2/aim2/y6.gif] Puzzel sprang ut i god fart greppar apporten kommer tillbaka i hyfsat bra fart och sedan helt plötsligt en tvÀrnit [set2/aim2/aim2/y13.gif] spottar ut apporten och börjar kÀka gammalt godis som kommit fram [set2/aim2/aim2/y7.gif]

Det tÀnkte jag inte pÄ i vintras [set2/aim2/aim2/y2.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: lör maj 01, 2010 12:17 

InlÀgg: 62
Sitter och lÀser runt i trÄdarna....

Det var alldeles för lÀnge sedan som jag var hÀr... [set2/aim2/aim2/y11.gif] [set2/aim2/aim2/y15.gif]

Idag skall jag hem till min kÀra mor och Àta valborgsmÀsso-middag, det skall bli gott... [smilisar/agreement5.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: mĂ„n maj 03, 2010 16:10 
AnvÀndarvisningsbild

Nu har allt gammalt godis spÄrats upp och kÀkats. SÄ nu kan vi trÀna utan störande avbrott [set2/aim2/aim2/y2.gif]

Profil Skicka e-post  

InlĂ€ggPostat: mĂ„n maj 03, 2010 16:43 

InlÀgg: 62
Sitter med ett stort glas kaffe och mumsar pÄ en riktig sockerbomb. [set2/aim2/aim2/y2.gif]
Äggröra:
1 Àggula och 5 teskedar socker...röres snabbt sÄ det blir nÀstan flytande.
Sen smuttar man försiktigt med sked...

Mums till kaffet. [smilisar/celebrate4.gif]

Profil Skicka e-post  

Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:  Sortera efter  
Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 119 inlĂ€gg ]  GĂ„ till sida FöregĂ„ende  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  NĂ€sta

Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Vilka Àr online

AnvÀndare som besöker denna kategori: Inga registrerade anvÀndare och 1 gÀst

Du kan inte skapa nya trÄdar i denna kategori
Du kan inte svara pÄ trÄdar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Site logo © 2008 drew@vilden.se
phpBB3 skins by © gokin, Pozycjonowanie stron pozycjonowanie strony