Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny trÃ¥d Svara pÃ¥ trÃ¥d  [ 2 inlägg ] 
  Utskriftsvänlig version

Årsmötet i södra!
Författare Meddelande
InläggPostat: mÃ¥n feb 16, 2009 14:15 

Om fjolårets årsmöte gick i upprorets tecken - så var kvällens möte MYCKET TREVLIGARE!

Jag kände mig VÄLKOMMEN DIT! [smilisar/celebrate4.gif]
Alla hälsade glatt, och vid vårt bord så hade vi en väldigt trevlig stund.
Eller ja.. stund och stund... när kelpieklubben klarade sitt på 33min och min BK sitt på 35min - så klarade SPK södra sitt årsmöte på 4 timmar....
I mitt tycke, så går det åt alldeles för mycket tid till paragrafrytteri - men, men... saker och ting ska ju gå rätt till. Kruxet är att olika människor tolkar reglerna till 'olika rätt'.

Då jag ju kom på att jag nog fungerar bäst i 'opposition' - så blev jag heller inte nominerad till någon styrelseplats...
...men var det inte någon som ropade 'nog med förslag' VÄLDIGT FORT efter att de angivit valberedningens förslag? :??:: Jag kunde inte låta bli att fnissa lite då, iaf...

Men - jag blev nominerad till PF! Och efter votering, så hamnade jag på andra reservplats! Så det här blir nog året, då södra inte kommer att ha ett enda avhopp inför PF!! [set2/aim2/aim2/y2.gif]
Blir det avhopp, så åker jag självklart upp. [set2/aim2/aim2/y3.gif]
Och mina åsikter känner ni ju till sedan innan!!

Grattis Anita till Utst-svamp-rosetten - och framförallt - till södras bruksvandringspris!!
Och stort grattis till Annika som med sin Idun (hette din hund väl?) som tog södras agilityvandringspris - och dessutom fick vi veta att hon är kvalad till SM i agility!! Grattis och heja er, Annika!!
Allas vår Anki m Tjalve plockade hem lydnadspriset - välförtjänt!! För det är en sak att TA SIG TILL TOPPEN! och en helt annan ATT HÅLLA SIG KVAR!! Heja Anki!!

Till slut - jag måste bara säga att södra absolut har höjt sig i mitt tänk. Det var många fler som uttryckte önskan om ökad öppenhet utåt och mer information till medlemmarna. Och det var många som tyckte det är VIKTIGT att inse att det finns flera olika intressegrupper bland pudelägarna!
Jag säger bara WOW!! Har södra gått en lång väg, sedan ifjol - eller??? [smilisar/agreement5.gif]

Profil Skicka e-post  

Re: Årsmötet i södra!
InläggPostat: ons feb 18, 2009 2:20 
Användarvisningsbild

Puh skrev:
Och det var många som tyckte det är VIKTIGT att inse att det finns flera olika intressegrupper bland pudelägarna!

Det låter toppen tycker jag!!! Klart framsteg! [smilisar/agreement2.gif]

Profil Skicka e-post  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny trÃ¥d Svara pÃ¥ trÃ¥d  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]