Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 1 inlĂ€gg ] 
  UtskriftsvĂ€nlig version

Pudelforumets fortlevnad.
Författare Meddelande
InlĂ€ggPostat: ons sep 09, 2009 22:37 
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 556
Jaha, jag vet inte om jag ska skratta eller grÄta - jag vÀnder mitt skinn ut och in men jag fixar inte att sjÀlv att administrera och moderera forumet vid sidan om mitt liv med allt vad det innebÀr just nu. Inte som det ser ut idag för tillgÄngen till dator har jag endast kvÀllstid, jag jobbar som alla andra mÀnniskor, försöker ha nÄgon slags fritid samt arbetar pÄ gÄrden och tiden rÀcker inte till... Jag hade helst vela se att detta forum hade kunnat leva vidare men om det inte finns nÄgon som kÀnner sig manad att hjÀlpa mig med forumet för en tid framöver alt ta över sÄ ser jag ingen annan möjlighet Àn att lÀgga ner pudelforum.se.

TrÄkigt men det Àr den bistra sanningen.

All tid som lÀggs ner pÄ forumet sker ideellt, det ska man vara medveten om innan man ger sig i kast med uppgiften. Jag kan lÀra upp och vara som backup för den som vill hoppa in och engagera sig i forumet och uppgiften men kan jag inte finnas till hÀr för jÀmnan. Hade jag kunnat det sÄ hade saken varit klar..

Jag hade tÀnkt vÀnta lite till innan jag berÀttar men ju lÀngre jag vÀntar desto sÀmre mÄr jag (stressad för att hinna med att sköta forumet, finnas till hands ect).

Jag hoppas att det finns nÄgon som Àr lika engagerad som jag var en gÄng i tiden för att hÄlla detta forum levande om inte sÄ fÄr jag komma fram till ett slutdatum dÄ allt stÀngs ner.

// Katrin

€ Slutligen blir de accepterade som alldeles sjÀlvklara.

Profil Skicka e-post  

Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:  Sortera efter  
Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 1 inlĂ€gg ] 

Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Vilka Àr online

AnvÀndare som besöker denna kategori: Inga registrerade anvÀndare och 1 gÀst

Du kan inte skapa nya trÄdar i denna kategori
Du kan inte svara pÄ trÄdar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter: