Om Kontaktinformation på denna sida.....
| Författare |
Meddelande |
|
Bitte
|
Postat: tor aug 27, 2009 11:32 |
|
Blev medlem: sön apr 13, 2008 14:53 Inlägg: 79 Ort: Nacka-Stockholm
|
|
Varför hittar ja inget ställe att fylla i min mail, msn etc på kontaktinfon ???????
_________________ Kennel Kaseths Inu's Bitte, Elliot, Candy, Smulan, Skorpan o Speedy Såra hellre med sanningen än gör någon lycklig med en lögn. Sanningen sårar direkt. Lögnen sårar hela livet.
|
|
| Upp |
|
Re: Om Kontaktinformation på denna sida.....
|
Pudeldrömmar
|
Postat: tor aug 27, 2009 12:32 |
|
|
Precis under bilderna som rör på sig högst upp på sidan så finns det en del alternativ som Home etc. Klicka på Kontrollpanel och sedan på profil, där kan du lägga till och ändra tex mail och msn. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif)
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: fre aug 28, 2009 16:48 |
|
|
Pudeldrömmar skrev: Precis under bilderna som rör på sig högst upp på sidan så finns det en del alternativ som Home etc. Klicka på Kontrollpanel och sedan på profil, där kan du lägga till och ändra tex mail och msn. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif) Jo men de har ja fyllt i men om någon vill maila eller msn:a mig så kan dom inte hitta annat än PM ju samma är de ju om ja vill maila dig t.ex O nu har min bild försvunnit oxå *morr*
_________________ Kennel Kaseths Inu's Bitte, Elliot, Candy, Smulan, Skorpan o Speedy Såra hellre med sanningen än gör någon lycklig med en lögn. Sanningen sårar direkt. Lögnen sårar hela livet.
|
|
| Upp |
|
|
Pudeldrömmar
|
Postat: fre aug 28, 2009 16:53 |
|
|
I din profil så syns det att du fyllt i en YIM-adress, fast man måste ju klicka sig in till din profil. Brukar sådant synas i inläggen? Jag har inte tänkt på det. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif)
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: fre aug 28, 2009 17:09 |
|
|
Pudeldrömmar skrev: I din profil så syns det att du fyllt i en YIM-adress, fast man måste ju klicka sig in till din profil. Brukar sådant synas i inläggen? Jag har inte tänkt på det. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif) Om de syns direkt eller om man får klicka sig fram är olika i olika forum MEN vad är denna YIM-adress för nått??? Den sidan som man kommer till känner ju inte ja igen ja vill att folk ska kunna få min mailadress o mitt msn namn
|
|
| Upp |
|
|
Pudeldrömmar
|
Postat: fre aug 28, 2009 18:20 |
|
|
YIM tror jag är en Yahoo-grej. Men någon MSN eller mail ser jag inte att du har fyllt i, det kan du själv kolla genom att gå in i din egen profil. Det är bara att du klickar på den lilla Profil-rutan som finns under ett av dina egna inlägg. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif)
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: fre aug 28, 2009 20:54 |
|
|
Pudeldrömmar skrev: YIM tror jag är en Yahoo-grej. Men någon MSN eller mail ser jag inte att du har fyllt i, det kan du själv kolla genom att gå in i din egen profil. Det är bara att du klickar på den lilla Profil-rutan som finns under ett av dina egna inlägg. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif) De e ju de ja menar..... min info syns ju inte...... utan bara denna YIM som ja inte vet varför den finns
|
|
| Upp |
|
|
Katrin & Wiggen
|
Postat: fre aug 28, 2009 21:58 |
|
|
Bitte: I ditt (allas inlägg) finns det knappar längst ner.. "Profil" - "PM" - "E-post".Under E-post finns din mailadress som du säkert fyllt i när du blev medlem på forumet. Det är där man ska klicka om man vill maila till någon medlem ![blink [set2/aim2/aim2/y15.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y15.gif)
_________________ Alla sanningar går igenom tre stadier: ¤ Först blir de förlöjligade ¤ Sedan blir de våldsamt motarbetade ¤ Slutligen blir de accepterade som alldeles självklara. http://glockiz.wordpress.com/
|
|
| Upp |
|
|
Anne-Sofie
|
Postat: fre aug 28, 2009 23:08 |
|
|
|
Men var fyller man i E-post så att det syns under inlägget. Jag har kryssat i att min e-post adress får synas men jag ser inte att nån har den rutan utan bara Profil och PM.
_________________ ~Anne-Sofie~ http://www.nogg.se/stellinassida
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: lör aug 29, 2009 10:26 |
|
|
Katrin & Wiggen skrev: Bitte: I ditt (allas inlägg) finns det knappar längst ner.. "Profil" - "PM" - "E-post".Under E-post finns din mailadress som du säkert fyllt i när du blev medlem på forumet. Det är där man ska klicka om man vill maila till någon medlem ![blink [set2/aim2/aim2/y15.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y15.gif) Men min E-post finns ju inte där ???
|
|
| Upp |
|