Om Kontaktinformation pÄ denna sida.....
| Författare |
Meddelande |
|
Bitte
|
Postat: tor aug 27, 2009 11:32 |
|
Blev medlem: sön apr 13, 2008 14:53 InlÀgg: 92 Ort: Nacka-Stockholm
|
|
Varför hittar ja inget stÀlle att fylla i min mail, msn etc pÄ kontaktinfon ???????
_________________ Kennel Kaseths Inu's Bitte, Elliot, Candy, Smulan, Skorpan Speedy o Zorro SÄra hellre med sanningen Àn gör nÄgon lycklig med en lögn. Sanningen sÄrar direkt. Lögnen sÄrar hela livet.
|
|
| Upp |
|
Re: Om Kontaktinformation pÄ denna sida.....
|
Pudeldrömmar
|
Postat: tor aug 27, 2009 12:32 |
|
|
Precis under bilderna som rör pÄ sig högst upp pÄ sidan sÄ finns det en del alternativ som Home etc. Klicka pÄ Kontrollpanel och sedan pÄ profil, dÀr kan du lÀgga till och Àndra tex mail och msn. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif)
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: fre aug 28, 2009 16:48 |
|
|
Pudeldrömmar skrev: Precis under bilderna som rör pÄ sig högst upp pÄ sidan sÄ finns det en del alternativ som Home etc. Klicka pÄ Kontrollpanel och sedan pÄ profil, dÀr kan du lÀgga till och Àndra tex mail och msn. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif) Jo men de har ja fyllt i men om nÄgon vill maila eller msn:a mig sÄ kan dom inte hitta annat Àn PM ju samma Àr de ju om ja vill maila dig t.ex O nu har min bild försvunnit oxÄ *morr*
_________________ Kennel Kaseths Inu's Bitte, Elliot, Candy, Smulan, Skorpan Speedy o Zorro SÄra hellre med sanningen Àn gör nÄgon lycklig med en lögn. Sanningen sÄrar direkt. Lögnen sÄrar hela livet.
|
|
| Upp |
|
|
Pudeldrömmar
|
Postat: fre aug 28, 2009 16:53 |
|
|
I din profil sÄ syns det att du fyllt i en YIM-adress, fast man mÄste ju klicka sig in till din profil. Brukar sÄdant synas i inlÀggen? Jag har inte tÀnkt pÄ det. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif)
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: fre aug 28, 2009 17:09 |
|
|
Pudeldrömmar skrev: I din profil sÄ syns det att du fyllt i en YIM-adress, fast man mÄste ju klicka sig in till din profil. Brukar sÄdant synas i inlÀggen? Jag har inte tÀnkt pÄ det. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif) Om de syns direkt eller om man fÄr klicka sig fram Àr olika i olika forum MEN vad Àr denna YIM-adress för nÄtt??? Den sidan som man kommer till kÀnner ju inte ja igen ja vill att folk ska kunna fÄ min mailadress o mitt msn namn
|
|
| Upp |
|
|
Pudeldrömmar
|
Postat: fre aug 28, 2009 18:20 |
|
|
YIM tror jag Àr en Yahoo-grej. Men nÄgon MSN eller mail ser jag inte att du har fyllt i, det kan du sjÀlv kolla genom att gÄ in i din egen profil. Det Àr bara att du klickar pÄ den lilla Profil-rutan som finns under ett av dina egna inlÀgg. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif)
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: fre aug 28, 2009 20:54 |
|
|
Pudeldrömmar skrev: YIM tror jag Àr en Yahoo-grej. Men nÄgon MSN eller mail ser jag inte att du har fyllt i, det kan du sjÀlv kolla genom att gÄ in i din egen profil. Det Àr bara att du klickar pÄ den lilla Profil-rutan som finns under ett av dina egna inlÀgg. ![smile [set2/aim2/aim2/y16.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y16.gif) De e ju de ja menar..... min info syns ju inte...... utan bara denna YIM som ja inte vet varför den finns
|
|
| Upp |
|
|
Katrin
|
Postat: fre aug 28, 2009 21:58 |
|
|
Bitte: I ditt (allas inlÀgg) finns det knappar lÀngst ner.. "Profil" - "PM" - "E-post".Under E-post finns din mailadress som du sÀkert fyllt i nÀr du blev medlem pÄ forumet. Det Àr dÀr man ska klicka om man vill maila till nÄgon medlem ![blink [set2/aim2/aim2/y15.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y15.gif)
_________________ Alla sanningar gÄr igenom tre stadier: € Först blir de förlöjligade € Sedan blir de vÄldsamt motarbetade € Slutligen blir de accepterade som alldeles sjÀlvklara.
|
|
| Upp |
|
|
Anne-Sofie
|
Postat: fre aug 28, 2009 23:08 |
|
|
|
Men var fyller man i E-post sÄ att det syns under inlÀgget. Jag har kryssat i att min e-post adress fÄr synas men jag ser inte att nÄn har den rutan utan bara Profil och PM.
_________________ ~Anne-Sofie~ http://www.nogg.se/stellinassida
|
|
| Upp |
|
|
Bitte
|
Postat: lör aug 29, 2009 10:26 |
|
|
Katrin & Wiggen skrev: Bitte: I ditt (allas inlÀgg) finns det knappar lÀngst ner.. "Profil" - "PM" - "E-post".Under E-post finns din mailadress som du sÀkert fyllt i nÀr du blev medlem pÄ forumet. Det Àr dÀr man ska klicka om man vill maila till nÄgon medlem ![blink [set2/aim2/aim2/y15.gif]](./images/smilies/set2/aim2/aim2/y15.gif) Men min E-post finns ju inte dÀr ???
|
|
| Upp |
|