Re: Ang valphÀnvisningen.
| Författare |
Meddelande |
|
porslinspudel
|
Postat: sön aug 30, 2009 8:21 |
|
|
|
Kritik mÄste man klara av att ta! Och gÄr man ut med att man ska ha annonsforum, sÄ fÄr man antingen informera om att det inte funkar pga olika saker (man mÄste inte gÄ in pÄ detaljer), eller acceptera att de som försöker anvÀnda funktionen blir missnöjda nÀr det inte fungerar som utlovat.
Jag köper inte att man ska acceptera att det inte fungerar bara för att nÄgon gör det pÄ sin fritid. Hinner man inte med uppgifterna man frivilligt tagit pÄ sig fÄr man kanske dra ner pÄ dem? Funkar det inte med tex annonsforumet för att ingen har ork eller tid att uppdatera etc sÄ Àr det kanske bÀttre att ta bort det?
Jag tog för givet att det fungerade med uppdateringar etc i somras, sÄ jag var inte inne och kontrollerade förrÀn efter nÄgra veckor. NÀr man har en valpkull hinner man inte precis sitta vid datorn hela dagarna.
Ett tips: Det blir vÀldigt tungrott för den ansvarige om denne mÄste gÄ igenom och godkÀnna annonserna innan de lÀggs ut, sent om sider. Det Àr kanske bÀttre om man fÄr lÀgga ut annonserna och uppdateringarna sjÀlv och lita pÄ att folk Àr hederliga och möjligtvis Àndra nÄgot i efterhand. Det stÄr ju uttryckligen i reglerna vilka som fÄr annonsera och det finns en mall man ska anvÀnda.
_________________ Ingen kan göra allt, men alla kan göra nÄgot.
|
|
| Upp |
|

|
Anna och Indy
|
Postat: sön aug 30, 2009 10:41 |
|
|
|
Jag har inga problem att ta kritik och har alltid haft tanken att man ska kunna lösa det man fÄr kritik för, vilket ocksÄ varit min mÄlsÀttning hÀr pÄ Pudelforum. Det Àr dock vÀldigt svÄrt att lösa ett "problem" som man inte ens vet existerar, eller hur?
OM jag hade haft en aning om att nÄgon skickade in uppdateringar skulle jag sjÀlvklart ha ordnat det, och jag vidhÄller att det inte Àr sÄ svÄrt att skicka ett PM och tala om det. ALLA annonser som funnits har jag lagt upp samma dag jag sett dem, men nÄgra uppdateringar har jag faktiskt inte sett. Jag Àr ledsen att det blivit fel med din annons, och det man kan lÀra sig av det Àr att bara bli bÀttre. Det beror faktiskt inte pÄ elakhet som din uppdatering kommit bort utan alla gör sÄ gott de kan!
/Anna
_________________ "HjÀlp! En vildpudel tÀnkte jag innan Àgaren dök upp bakom ett trÀd" Silverpudel.com
|
|
| Upp |
|

|
porslinspudel
|
Postat: tis sep 01, 2009 7:04 |
|
|
|
Jag har inte pÄstÄtt att du, eller nÄgon annan, har lÄtit bli att uppdatera pga elakhet. Nu börjar det nÀrma sig sandlÄdenivÄ tycker jag...
Jag försökte uppdatera min annons flera gÄnger i somras, genom att trycka pÄ svars-knappen, men uppenbarligen Àr det nÄgot som inte fungerar. Vad det beror pÄ Àr inte upp till mig att avgöra, men jag har redan gett ett förslag pÄ hur man kan lösa problemet.
Jag lÀgger ner det hÀr nu, bÄde framtida annonseringar (om inte systemet förbÀttras markant) och "diskussionen".
_________________ Ingen kan göra allt, men alla kan göra nÄgot.
|
|
| Upp |
|
|
Anna och Indy
|
Postat: tis sep 01, 2009 12:54 |
|
|
|
Jag tycker verkligen att det Àr trÄkigt att du kÀnner sÄ, men förstÄr fortfarande inte varför du inte skickade ivÀg ett PM till mig nÀr det inte fungerade. Jag hade kunnat lösa problemet direkt om jag visste att det fanns ett problem. Att svara-knappen inte fungerar Àr för att det inte var nÄgon tanke att det skulle skrivas nÄgra svar pÄ förmedlingssidan utan att det enbart skulle vara en förmedling.
Det Àr trÄkigt att du kÀnner att det nÀrmar sig sandlÄdenivÄ, för det har inte varit min avsikt. Men tonen du haft i dina inlÀgg har inte varit sÀrskilt trevlig utan vÀldigt anklagande, och om du Àr irriterad eller sur kan jag tÀnka mig att du tolkar mina inlÀgg vÀrre Àn vad de Àr menade att vara.
/Anna
_________________ "HjÀlp! En vildpudel tÀnkte jag innan Àgaren dök upp bakom ett trÀd" Silverpudel.com
|
|
| Upp |
|